Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji:

W celu złożenia reklamacji, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:

1. Prosimy o kontakt telefoniczny.

2. Formularz zwrotu/reklamacji


Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/reklamacji i dołączenia go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Ramoteka2
Opolska 75 a

49-314 Pisarzowice


Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Ramoteka2
Opolska 75 a

49-314 Pisarzowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl