
Składanie reklamacji:
W celu złożenia reklamacji, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:
1. Prosimy o kontakt telefoniczny.
2. Formularz zwrotu/reklamacji
Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/reklamacji i dołączenia go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Ramoteka2
Opolska 75 a
49-314 Pisarzowice
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Ramoteka2
Opolska 75 a
49-314 Pisarzowice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.